Administratief medewerker - Almelo

Toegevoegd op: 18-04-2019
Vacaturenummer: 568

Voor Bureau Opstart een inzetbureau van de RIBW Groep Overijssel zijn wij per direct op zoek naar vrijwilliger in de functie van:

Administratief medewerker (m/v) (Almelo)

Algemene informatie: De RIBW Groep Overijssel staat voor Regionale Instelling voor Begeleiding op het gebied van Wonen, Werken en Welzijn in Overijssel. Zij begeleiden mensen met psychiatrische en/of psychosociale problemen die om verschillende redenen niet (helemaal) zelfstandig kunnen deelnemen aan de samenleving. Je komt te werken in een enthousiaste groep vrijwilligers die bovengenoemde mensen ondersteunen in de zoektocht naar vrijwilligerswerk. Bureau Opstart verbindt vraag en aan bod aan elkaar.

Als administratief medewerker zul je je voornamelijk bezighouden met de volgende werkzaamheden:
• Scannen documenten.
• Betalingen klaarzetten.
• Opstellen contracten deelnemers.
• Bijwonen en notuleren teamvergaderingen.
• Verwerken intakeformulieren nieuwe deelnemers.

Functie-eisen:
• Overzicht kunnen behouden en prioriteiten stellen
• Heeft inzicht om zelf taken op zich te nemen en te plannen
• Verantwoordelijke houding

Arbeidsvoorwaarden: Bureau Opstart zorgt voor de uitzending van de medewerker. Er wordt een vrijwilligers-contract getekend met een proeftijd van 2 maanden. Het contract is voor bepaalde tijd. Er wordt een vrijwilligersvergoeding geboden afhankelijk van je uitkeringssituatie. Voor het aanvaarden van het werk vragen wij een VOG (Verklaring omtrent Gedrag).

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Bureau Opstart Almelo tel. 06 – 10 36 11 42 op de maandag en woensdag van 10:00 – 12:00 of mail naar opstartalmelo@ribwgo.nl.


Bekijk alle vacatures

Bekijk alle vacatures in Almelo
Print Friendly, PDF & Email